Gezim Llojdia-Çfarë pritet nga shpërthimi i supernovës-160,000 vite dritë larg nga Toka në yjësinë Dorado ?

Gezim Llojdia

1.

Në muajin dhjetor ka ndodhur shpërthimi i mbetjeve të një supernove.

Është NASA, që ka shpërndarë imazhet  nga teleskopi Hubble  duke treguar pamje nga fishekzjarre qiellore nga një mbetje e supernovës e njohur si DEM L 190, e cila është mbetja më e ndritshme e supernovës në Renë e Madhe të Magelanit . Cfarë mund të ndodhi pas këtij shpërthimi 160,000 vite dritë larg nga Toka në yjësinë Dorado ?

Kjo na kujton kohën kur zbritën në tokë dy profetë. Gjon Pagëzori ,më i madhi profet mbi të gjitha i 4 feve.

Por, nuk do të ketë profetë të ri .Janë mbetje të një supernove të shpërthyer  dhe jo një supernovë e tërë në shpërthim,që do të thotë është një energji më e vogël se ajo që del nga shpërthimi i një supernove.

As shenjtorë që të komandojë botën.

Lajmi është se energjia e alienëve ka zbritur në tokë.Ndryshime të mëdha pas kësaj do të pësoj bota.

Kur lindi Gjon Pagëzori një shpërthim i madh i një supernove dikej në qielline natës.  Nata është e errët dhe një yll jashtëzakonisht i ndritshëm duket se rri pezull mbi ndërtesën e vogël, duke dërguar një bosht të ndritshëm drite drejt tokës për të ndriçuar konturin e saj. Një dritë tjetër shkëlqen butësisht brenda. Një mundësi tjetër është që Ylli i Krishtlindjes të ishte një nova ose supernova , një yll i paparë më parë që papritmas shkëlqen në një mënyrë të madhe. Në të vërtetë, kinezët regjistruan një yll të tillë në pranverën e vitit 5 pes. Dhe shkëlqeu për më shumë se dy muaj. Megjithatë, pozicioni i saj në plejadën e Bricjapit nënkuptonte se me siguri nuk do të dukej se “i udhëhiqte” njerëzit e mençur.

2.

Le të vijomë më të dhënat që japin redaktorët e Earthsky.

…Një imazh i sapo publikuar nga Teleskopi Hapësinor Hubble tregon fishekzjarre qiellore nga një mbetje e supernovës e njohur si DEM L 190, e cila është mbetja më e ndritshme e supernovës në Renë e Madhe të Magelanit .

3.

Sërish vijon ky lajm:

Imazhi i Hubble i fishekzjarreve qiellore.Një imazh i sapo publikuar nga Teleskopi Hapësinor Hubble tregon copa të mbetjes shumëngjyrëshe të supernovës DEM L 190. Fletët delikate dhe fijet e ndërlikuara janë mbeturina nga vdekja kataklizmike e një ylli masiv që dikur jetonte në Renë e Madhe Magellanike , një galaktikë e vogël satelitore e Rruga e Qumështit. Në fakt, DEM L 190 – i njohur gjithashtu si LMC N49 – është mbetja më e ndritshme e supernovës në Renë e Madhe të Magelanit. Ai shkëlqen me një magnitudë të dukshme prej +12.7, pavarësisht se është afërsisht 160,000 vite dritë larg nga Toka në yjësinë Dorado .

4.

Të dhëna nga 2 instrumente.Për të sqaruar, ky imazh i ri kombinon të dhëna nga dy instrumente të ndryshme Hubble. E para është Kamera 2 me fushë të gjerë dhe planetare në pension ( ËFPC2 ). Instrumenti i dytë është zëvendësimi i tij, kamera më e fuqishme Ëide Field 3 . Megjithatë, gjatë jetës së tij funksionale, ËFPC2 prodhoi shumë imazhe të paharrueshme.

Së pari, astronomët përdorën dy hetimet ËFPC2 të DEM L 190 si një laborator natyror për të studiuar ndërveprimin midis mbetjeve të supernovës dhe mediumit ndëryjor, përzierjes së dobët të gazit dhe pluhurit që shtrihet midis yjeve. Më pas, në studimin e dytë, astronomët iu drejtuan Hubble për të përcaktuar origjinën e një përsëritësi të butë të rrezeve gama, një objekt enigmatik që fshihet në DEM L 190 që lëshon në mënyrë të përsëritur shpërthime me energji të lartë të rrezeve gama.

Nga rruga, Hubble gjithashtu imazhoi DEM L 190 në 2003 . Pra, ky imazh i publikuar rishtazi përfshin të dhëna shtesë me teknika të përmirësuara të përpunimit të imazhit, duke nxjerrë më shumë detaje të mbetjes së supernovës.

5.

Përfundimi që kanë nxjerrë: Një imazh i ri i Hubble tregon fishekzjarre qiellore nga mbetja e supernovës DEM L 190. Mbetja e supernovës i ngjan tymit dhe shiritave të fishekzjarreve verore.Bota pas kësaj energjie do të pësoj ndryshime rrënjësore.Të presim dhe të shpresojmë.

About Post Author