Gjendet një ekzoplanet i madhësisë së Jupiterit në orbitën TOI-5205

Natali Anderson

Astronomët që përdorin Satelitin Transitues të Ekzoplanetit të NASA-s (TESS) kanë zbuluar një planet Jovian që rrotullohet rreth xhuxhit të tipit M4 TOI-5205. Punimi i tyre do të botohet në Astrophysical Journal Letters .

Planeti TOI-5205b me madhësinë e Jupiterit ka një temperaturë sipërfaqësore prej 737 K dhe rrotullohet rreth yllit të tij mëmë, TOI-5205, në një distancë prej 0,02 AU. Kredia e imazhit: Sci.News.

“ Xhuxhët M (xhuxhët e kuq) janë lloji më i zakonshëm i yjeve në galaktikën e Rrugës së Qumështit dhe strehojnë mesatarisht një numër më të madh planetësh në krahasim me yjet e tipit F-, G- ose K,” autori kryesor Dr. Shubham Kanodia , një astronom në Caltech dhe kolegët e tij shkruan në gazetën e tyre.

“Megjithatë për shkak të masave të tyre më të ulëta yjore (dhe disqeve) – dhe shkallëve kohore më të ngadalta të formimit – gjigantët e gazit pritet të jenë të rrallë rreth xhuxhëve M.”

“Zbulimet e reja nga TESS kanë ndihmuar në gjetjen e gjigantëve të shumtë të gazit rreth xhuxhëve M, pavarësisht nga rrallësia e tyre, duke vëzhguar miliona xhuxhë M që janë gjithashtu mjaftueshëm të shndritshëm për matjet e masës së shpejtësisë radiale të kandidatëve të planetëve në tranzit.”

“Pavarësisht nga shenjat e zgjeruara të zbulimit, kampioni i gjigantëve të gazit transitues të konfirmuar me matje të sakta të masës rreth xhuxhëve M përbëhet nga vetëm më pak se 10 planetë.”

“Të gjithë këta gjigantë gazi tranzit rreth xhuxhëve M rrotullohen rreth yjeve të hershëm pritës M, shumica e të cilëve janë gjithashtu yje të pasur me metal.”

Gjigandi i sapozbuluar i gazit rrotullohet rreth TOI-5205, një yll i tipit M4 që ndodhet rreth 283 vite dritë larg në konstelacionin e Vulpekulës.

I njohur gjithashtu si TIC 419411415, ylli është afërsisht 39% e madhësisë dhe masës së Diellit.

“TOI-5205 ndodhet pranë hendekut “Jao “, i cili është rajoni i tranzicionit midis xhuxhëve M pjesërisht dhe plotësisht konvektivë,” shpjeguan astronomët.

I quajtur TOI-5205b, planeti i ri është vetëm 1.03 herë më i madh se Jupiteri dhe 1.08 herë më i madh.

“TOI-5205b ka një nga raportet më të larta të masës për planetët xhuxh M me një raport mase prej pothuajse 0.3%, pasi ai rrotullohet rreth një ylli pritës që është vetëm 0.39 masa diellore,” vunë në dukje studiuesit.

Për të konfirmuar natyrën planetare të TOI-5205b, ata përdorën të dhëna nga TESS dhe disa teleskopë me bazë tokësore.

“TOI-5205b ka një thellësi të madhe tranziti prej 7%, gjë që e bën atë një kandidat të shkëlqyeshëm për spektroskopinë e transmetimit dhe emetimit, si nga teleskopët tokësorë (me rezolucion të lartë) ashtu edhe nga teleskopët hapësinorë (Webb).

“Karakterizimi atmosferik mund të ndihmojë në kufizimin e metalizmit të planetit dhe mund të ofrojë të dhëna për historinë e formimit të tyre.”

“Shembulli i madh i xhuxhëve M që po vëzhgohet nga TESS tashmë po përmirëson të kuptuarit tonë për formimin e planetit rreth xhuxhëve M,” shtuan ata.

“Ndërsa zbulimet e para ishin të kufizuara në xhuxhët e hershëm M, ne tani po fillojmë të zbulojmë se është me të vërtetë e mundur të formohen këta gjigantë gazi rreth xhuxhëve të mesëm M.”

“Ndërsa kalojmë nga një mostër e këtyre planetëve rreth yjeve të tipit diellor në xhuxhët e mesëm M, ekziston një mundësi unike për të studiuar formimin e planetit në ekstremet e tij, që përfshin më shumë se një gamë 2x në masën yjore dhe 100x në shkëlqim.”

About Post Author