Gjon Pagëzori-shenjte mbrojtësi i bekimeve të patreguara


Në Bekimin e pallogaritur :Tre shtigje drejt shenjterise  , Peshkopi Barron përshkruan tre mënyra se si mund të përparojmë në thirrjen tonë për shenjtëri: gjetja e qendrës, njohja se jeni mëkatar dhe kuptimi se jeta juaj nuk ka të bëjë me ju .

Sot, në festën e lindjes së tij, unë propozoj Shën Gjon Pagëzorin si shenjtorin mbrojtës ideal të bekimeve të patreguara që rrjedhin nga një jetë shenjtërie. Për shkak të fjalëve dhe dëshmisë së tij, Gjoni është vendosur në mënyrë ideale për të na drejtuar në këto tri shtigje – për të na mbajtur të përqendruar te Krishti, për të na kujtuar se jemi mëkatarë dhe për të na ndihmuar të kuptojmë se jeta jonë nuk është për ne, por për qëllimet e Zotit për NE.

Gjetja e qendrës

Në mësimin e tij mbi të parën nga tre rrugët drejt shenjtërisë, Peshkopi Barron tregon imazhin e Krishtit në pjesën qendrore të dritares së trëndafilave të Katedrales madhështore Notre Dame në Paris. Me Krishtin në qendër, kjo dritare është një ikonë e shpirtit të rregulluar mirë dhe me të vërtetë harmoni e të gjithë kozmosit. Krishti në qendër është boshti rreth të cilit gjithçka tjetër kthehet. Çdo gjë në qiell dhe në tokë gjen vendin e vet në lidhje me të.

Me Shën Gjon Pagëzorin, jeta e tij kishte të bënte me përgatitjen e rrugës për Perëndinë dhe bërjen vend në jetën e njerëzve për Krishtin. Për Gjonin, është Krishti ai që duhet të zërë vendin qendror. Ai dhe e vërteta e tij duhet të jenë boshti i timonit rreth të cilit gjithçka tjetër kthehet; e gjithë shërbesa e tij e predikimit dhe e pagëzimit drejt Jezusit. Thirrja e Gjonit nuk ishte të tregonte veten, por Krishtin si Shpëtimtar: “Këtu është Qengji i Perëndisë që heq mëkatin e botës” (Gjoni 1:29). Herë pas here, Gjoni relativizon rëndësinë e jetës së tij në lidhje me atë të Krishtit. Kur Jezusi erdhi për t’u pagëzuar prej tij në Jordan, Gjoni i tha: “Më duhet të pagëzohem nga ti, dhe a vjen tek unë?” (Mat. 3:14). Gjoni nuk është dhëndri, por “shoku i dhëndrit, që qëndron dhe e dëgjon, gëzohet shumë me zërin e dhëndrit” (Gjoni 3:29). Gjoni nuk është drita, por erdhi “për të dëshmuar për dritën. Drita e vërtetë, që ndriçon këdo, po vinte në botë ”(Gjoni 1: 8-9). Dhe kur ajo dritë e Jezusit më në fund u shfaq, Gjoni ishte i lumtur t’i jepte rrugë: “Ai duhet të rritet, por unë duhet të zvogëlohem” (Gjoni 3:30). Kjo është arsyeja pse shumë nga imazhet e Gjon Pagëzorit në afreske dhe mozaikë në Kishën e hershme e përshkruanin atë duke qëndruar pranë Krishtit, i cili u shfaq në qendër, me dy krahët e Gjonit të shtrirë dhe duke treguar drejt tij.

Këtu është një imazh i gjallë se si dëshmia dhe përpjekjet tona për të ungjillëzuar kanë për qëllim gjithashtu të tregojnë përtej vetes sonë dhe t’i çojnë të tjerët drejt besimit në Zotin. Sa e lehtë është për egon dhe krenarinë tonë ta largojnë Krishtin nga qendra! Por këtu Gjoni na vjen në ndihmë duke na ndihmuar të rezervojmë hapësirën qendrore për Krishtin dhe të japë shenjën e qartë se “gjithçka ka të bëjë me të, jo me ne”. Kur Krishti është në qendër, gjithçka që bëjmë ose themi i tregon të tjerët në rrugën e shenjtërisë ku ata mund ta njohin, ta duan dhe ta mirëpresin atë si qendrën e jetës së tyre gjithashtu. Sidoqoftë, nëse egot tona janë në qendër, ne tërheqim vëmendjen tek vetja me dëshirën tonë për mburrje. Kjo është arsyeja pse Jezusi kritikoi farisenjtë që lejuan që krenaria e tyre të uzurponte vendin e Perëndisë në qendër.

Duke njohur gjendjet tona mëkatare

Pagëzimi i pendimit të Gjonit kishte të bënte me përgatitjen e njerëzve për Shpëtimtarin duke i kujtuar ata për nevojën e tyre për shpëtim. Para se Gjoni të shfaqej, rrëfimi i mëkatit ishte një çështje e përbashkët, por me Gjonin, marrja e përgjegjësisë personale për keqbërjen e dikujt u theksua si kurrë më parë. Me predikimin e tij, ai kaloi iluzionin e njerëzve se ata ishin më të shenjtë se sa mendonin. Në ditët tona, ai tejkalon të njëjtin mashtrim – mentalitetin “Unë jam mirë, ti je mirë”. Ai tregon për shtigjet që ende duhet të drejtohen, luginat që duhet të ulen dhe pengesat që duhet të hiqen që ne të bëhemi ata që Zoti na ka krijuar të jemi (shih Lluka 3: 4). Kur ai e njeh Jezusin si “Qengji i Perëndisë”, misioni i të cilit është të “heqë mëkatin e botës” (Gjoni 1:29), ai na kujton nevojën tonë për pendim dhe se të gjitha veprimet tona qëndrojnë para gjykimit të Zotit. Ky vazhdon të jetë misioni i Jezusit. Ai vjen për të luftuar me mëkatin, për të rregulluar gjërat dhe për të na bërë më të përsosur në dashuri.

Gjoni thotë: “Unë nuk jam i denjë t’i lidh rripin e sandaleve të tij” (Luka 3:16; Gjoni 1:27). Për ne sot, Gjoni na fton të kemi një ndjenjë të shëndoshë të pavlefshmërisë sonë para Perëndisë dhe na paralajmëron kundër mëkatit të krenarisë ose supozimit.

Jeta juaj nuk ka të bëjë me ju

Së fundmi, Gjoni na kthen në të vërtetën se, në fund të fundit, jeta jonë nuk është për ne, por për qëllimet e Zotitpër NE. Kur marrim parasysh ushtrinë e shenjtorëve gjatë historisë së Kishës, secili prej tyre mishëroi përmbushjen e premtimeve të Perëndisë drejtuar popullit të tij në mënyra të ndryshme. Jeta e tyre u shfaq në skenën e historisë kur ata ishin më të nevojshmit dhe i shërbyen një qëllimi më të madh përtej vetes. Në rastin e Gjonit, jeta dhe misioni i tij ishin përmbushja e premtimit të Perëndisë nëpërmjet profetit: “Unë po dërgoj lajmëtarin tim para jush, i cili do të përgatisë rrugën tuaj” (Marku 1: 2). Për Gjonin, përgatitja e rrugës përfshin një dëshmi të palëkundur për të vërtetën, të cilën ai e jep me çmimin e jetës së tij. Sipas Papës Benedikti XVI: “Pikërisht për dashurinë e së vërtetës, Gjoni nuk u përkul ndaj kompromiseve dhe nuk kishte frikë t’i drejtohej fjalëve të forta kujtdo që ishte larguar nga rruga e Perëndisë.” I frymëzuar nga dëshmia e Gjonit, Papa na nxit: «Me dashuri për Krishtin, për fjalët e tij, dhe për të vërtetën, ne nuk mund të përkulemi në kompromise. E vërteta është e vërteta “(Audienca e Përgjithshme , 29 Gusht 2012).

Si zëri i fjalës së së vërtetës së Perëndisë, thirrja jonë është të ndihmojmë të gjithë të pagëzuarit të zbulojnë vendin e tyre në planin shpëtimtar të Perëndisë. Ne që jemi pagëzuar nga “Fryma e Shenjtë dhe zjarri” (Luka 3:16) jemi thirrur të marrim pjesë në misionin profetik të Gjon Pagëzorit, i cili u përshkrua nga babai i tij Zakaria si një profet i Perëndisë, për t’u dhënë njerëzve njohuri shpëtimi dhe falja e mëkateve (shih Lluka 1: 76-77). Në ditët tona, përpjekjet tona për të ungjillëzuar na ftojnë, si Gjoni, “të kthejmë shumë nga njerëzit e Izraelit te Zoti, Perëndia i tyre. Me Me dhe të pabindurit ndaj mençurisë së të drejtëve ”(Luka 1: 16-17).

Unë dyshoj se Shën Gjon Pagëzori nuk është shenjtori i preferuar i shumë katolikëve. Ndoshta ai është shumë i ashpër, shumë i ashpër dhe na bën të pakëndshëm me predikimin e tij pa kompromis për ardhjen dhe gjykimin e Perëndisë. Por ndoshta ne duhet t’i kushtojmë më shumë vëmendje, duke pasur parasysh që Jezusi e veçoi atë si “më i madhi nga ato që kanë lindur nga gra” (Mat. 11:11). Sot, në festën e lindjes së tij, ne e nderojmë atë si një shenjt që na drejton drejt bekimeve të pathëna të shenjtërisë që rrjedhin kur Krishti është në qendër, ne e dimë se jemi mëkatarë dhe e kuptojmë se jeta jonë nuk ka të bëjë me ne.

About Post Author