Monica Bellucci:Ja cila është dieta ekskluzive 10 ditore


Sekreti i Monica Bellucci-t… “Perëndesha e bukurisë” italiane, siç e quajnë shpesh njerëzit, zbulon të gjithë planin e saj të dietës, si dhe një regjim ushtrimesh të moderuara dhe të rastësishme që e ndihmon të ruajë atë trup fantastik. Diva e filmit, Monica Bellucci, e cila hapi Festivalin e Beogradit, është nënë e dy vajzave Deva dhe Léonie dhe bukuria e saj vazhdon të magjepsë botën.

“Unë jam si një dardhë e pjekur, e pjekur bukur, shumë e ëmbël dhe e lëngshme”, tha italiana, ndjenjat e të cilit ndaj ushtrimeve përfaqësojnë një përzierje dashurie dhe neverie – dhe është zmbrapsja që mbizotëron. Ajo nuk e konsideron veten as të shëndoshë, as të dobët dhe as nuk dëshiron të jetë e tillë, ndaj me siguri askush nuk do ta gjejë këtë aktore 173 cm të lartë dhe 58 kg të rëndë në pistën e vrapimit.

“Është e pamundur të shkoj në palestër me stilin tim të vrullshëm të jetës. Të zgjohesh në 5 të mëngjesit për të filluar ushtrimet në palestër në 6? Nuk ia vlen! Në vend të ushtrimeve të forta në palestër, shpesh vesh të zezë. Është shumë më komode dhe argëtuese”, tha aktorja bukuroshe.

Regjimi i stërvitjes së Monikës është i moderuar dhe i rastësishëm, duke përfshirë notin, vrapimin dhe jogën. Katër herë në javë, ajo noton për 45 minuta dhe është e bindur se kjo është mënyra më e mirë për të qëndruar në formë të shkëlqyer.

“Unë jam si peshkaqeni, jam gjithmonë në lëvizje, më duhet që të mbetem gjallë, por ndonjëherë, për të mirën time, një grua duhet të gjejë një mënyrë për të pushuar dhe për të qenë dembele. Në fakt, do të thosha se jam gjysmë peshkaqen dhe gjysmë mesdhetar.”

Bukuroshja italiane sigurisht që nuk është një nga ato aktoret e uritura. Nëse është e nevojshme që një rol i caktuar të humbasë disa kilogramë, ajo ha mish, peshk dhe perime dhe shumë shpejt humb peshë. Por ajo preferon pjesët për të cilat duhet të shtojë pak peshë.

Sa i përket dashurisë për ushqimin, ajo është një italiane e vërtetë: ha gjithçka, por më së shumti i pëlqen kuzhina italiane. Pjata e saj e preferuar janë makaronat me parmixhan. Dieta e Monikës ka të bëjë më shumë me madhësinë e porcionit, jo me llojet e ushqimeve. Ky plan i lejon asaj të hajë çfarë të dojë, me kusht që të kontrollojë sasinë e ushqimit.

Menuja e dietës 10 ditore

Kjo dietë është unike në shumëllojshmërinë e saj. Përveç kësaj, nuk keni pse të kërkoni ushqim ekzotik dhe të përgatisni pjata të ndërlikuara.

6. Dita 1

Mëngjesi: 150 ml kos natyral dhe pa sheqer me copa mollë.

Dreka: 200 gram mish viçi të zier, 200 gram sallatë marule jeshile me 1 lugë vaj ulliri, një fetë bukë misri.

Darka: një filxhan manaferra të freskëta, 150 gram oriz të gatuar me një lugë vaj ulliri dhe 50 gram djathë të grirë, 150 gram sallatë perimesh, çdo lloj fruti.

About Post Author