Nataraja


Lediona Vrenozi

Yoga Nidra, ose Yoga e Ndërgjegjësimit: Forconi trurin tuaj me këtë praktikë të lashtë!Nëse i doni ato momente relaksuese dhe ëndërrimtare të jogës, ne ju rekomandojmë një mik të ri dhe të paçmuar: praktikën pak të njohur të yoga nidra, ose yoga të ndërgjegjësimit. Eshtë një praktikë e lashtë që relakson dhe zbut sistemin tonë nervor dhe në të njëjtën kohë çon në përqendrim më të mirë dhe një paqe të jashtëzakonshme, të paparë.Në shikim të parë, në një seancë nidra yoga gjithçka që duhet të bëjmë është të shtrihemi në dysheme të mbështjellë me rroba të rehatshme dhe batanije të buta. (Dhe çorape, çorape me gëzof.)E megjithatë ekziston një fuqi e fshehur në palëvizshmërinë, dhe tani shkenca moderne po zbulon atë që yogit kanë njohur për shekuj me radhë: nidra yoga, e njohur edhe si yoga e ndërgjegjes, përmirëson shëndetin në mënyra të ndryshme të mahnitshme.Shënim: shumë nga ata që praktikuan nidra yoga raportuan se kishin një pushim të plotë në një seancë që zgjati vetëm 30 deri në 120 minuta. Kjo kohëzgjatje është shumë më e shkurtër se tetë orët e gjumit që zakonisht kërkohen për të rimarrë plotësisht trupin. Nga ana tjetër, ka një rritje prej 65% të dopaminës!Çfarë është nidra yoga?Nidra Yoga është një praktikë e fuqishme relaksimi që vepron si një anksiolitik natyral, si një mjet për lehtësimin natyral të stresit. Shumë njerëz përdorin nidra yoga për të përmirësuar cilësinë e gjumit, edhe pse praktikimi i këtij lloji të jogës nuk do të thotë që ne me të vërtetë flemë. Praktika e lashtë e jogës ndihmon introversitetin e vetëdijes sonë, kështu që ne përjetojmë një formë të “gjumit” me një karakter të vetëdijshëm.

About Post Author