Zhdukja e habitshme e fluturimit N3808H


Historia e pilotit Jose Pagan Santos dhe mikut të tij Jose Maldonado Torres është një histori që ka mahnitur entuziastët e UFO-ve për dekada. Më 28 qershor 1980 , dy burrat po fluturonin me Fluturimin N3808H nga Santo Domingo në Porto Riko kur ndodhi diçka e çuditshme dhe misterioze, duke i bërë ata të zhdukeshin pa lënë gjurmë. Edhe sot e kësaj dite, rrethanat rreth zhdukjes së tyre mbeten të mbuluara me mister, duke lënë shumë njerëz të pyesin se çfarë ndodhi me ta në të vërtetë atë ditë fatale.

Në komunikimin e tij të fundit përpara se të zhdukej pa lënë gjurmë, piloti Jose Pagan Santos përshkroi se kishte parë diçka që e la atë të ndihej i shqetësuar dhe i çorientuar.

Zhdukja e fluturimit N3808H

Zhdukja e habitshme e fluturimit N3808H dhe pilotit Jose Pagan Santos: Një mister i tmerrshëm i UFO-ve

Sipas transkripteve të transmetimit të tij në radio Mayday, ai raportoi një objekt përpara aeroplanit të tij që nuk ngjante me asgjë që kishte parë ndonjëherë më parë. Ai u përpoq të gjente fjalët e duhura për ta përshkruar atë, duke u vendosur përfundimisht në “të çuditshme”. Ai gjithashtu vuri në dukje se ishte vendosur në orën një nga pozicioni i tij, duke sugjeruar se ishte afër dhe potencialisht i rrezikshëm.

Pavarësisht përpjekjeve më të mira të hetuesve, natyra e vërtetë e objektit dhe ajo që në fund ndodhi me Santos dhe mikun e tij mbetet një mister edhe sot e kësaj dite.

Ngjarjet që ndodhën më 28 qershor 1980, janë lëndë legjendash në botën e entuziastëve të UFO-ve. Në komunikimin e tij të fundit, piloti Jose Pagan Santos përshkroi një takim të tmerrshëm me një objekt të paidentifikuar që dukej se po luante me avionin e tij.

Pavarësisht se ndryshoi drejtimin e tij tre herë, objekti vazhdoi të rishfaqej para tij, duke e bërë atë të humbiste drejtimin dhe të ndihej i çorientuar. Ai madje raportoi se nuk ishte i sigurt për vendndodhjen e tij të saktë, duke sugjeruar se objekti kishte ndërhyrë në instrumentet e tij në një farë mënyre.

Në orën 20:03 të asaj mbrëmjeje fatale , bota mori aludimin e parë se diçka nuk shkonte seriozisht. Vendi i Las Mesas dhe disa avionë të tjerë morën transmetimin e radios Mayday të Santos , në të cilin ai e identifikoi furishëm avionin e tij si N3808H dhe iu lut për ndihmë.

Thirrja e shqetësimit u prit nga një fluturim i Iberia Airlines IB-976, i cili u përpoq të vendoste kontakte me Santos dhe Torres, por u prit me heshtje. Dy burrat u zhdukën pa lënë gjurmë , duke lënë pas një mister që vazhdon të hutojë ekspertët dhe entuziastët.

Ndjenja e panikut dhe konfuzionit në transmetimin radiofonik Mayday të Santos është i dukshëm. Ai dhe Torres ishin në një fluturim rutinë nga Santo Domingo në San Juan International kur hasën në diçka që nuk ishte gjë tjetër veçse rutinë.

Me një zë të dridhur, Santos u përpoq të përshkruante objektin e çuditshëm që po u shkaktonte kaq shumë telashe. Ai e quajti atë si “të çuditshme”, duke sugjeruar se ishte diçka krejtësisht e panjohur për të. Ai më pas vazhdoi të përshkruajë se si objekti i kishte detyruar të ndryshonin kursin tre herë, duke e bërë të vështirë për ta ruajtjen e kushinetave të tyre.

Ai dha detaje specifike për vendndodhjen dhe lartësinë e tyre, duke u dhënë atyre që më vonë do të hetonin incidentin informacion të vlefshëm për të punuar. Megjithatë, ishte e qartë se situata po dilte me shpejtësi jashtë kontrollit, me VOR-et e tyre që dilnin jashtë frekuencës dhe objekti ende u shfaq në mënyrë ogurzi para tyre.

“Ah, ne do të shkojmë nga Santo Domingo ah San Juan International, por gjetëm ah, një objekt të çuditshëm në kursin tonë që na bëri të ndryshonim kursin rreth tre herë të ndryshme, e morëm atë pikërisht përpara nesh tani në orën 1. drejtimi është zero shtatë zero gradë… lartësia jonë një mijë e gjashtëqind një zero shtatë zero gradë… VOR-et tona humbën nga frekuenca…”

Ndërsa thirrja e shqetësimit të Santos dhe Torres u përhap në valë, pilotët e tjerë në zonë u hodhën shpejt në veprim, duke u përpjekur të ndihmonin në çdo mënyrë që mundeshin. Iberia Flight IB-976 ishte një nga të parët që u përgjigj, duke transmetuar një mesazh në San Juan Center në emër të N3808H.

Megjithatë, kur ata i kërkuan avionit të shqetësuar të ndizte transponderin e tyre, ata u pritën me një përgjigje befasuese: Ercoup nuk ishte i pajisur me një të tillë. Ky zbulim vetëm sa shtoi konfuzionin dhe ndjenjën e urgjencës rreth situatës, pasi ata që përpiqeshin të ndihmonin u lanë në përpjekje për të gjetur zgjidhje alternative.

Fluturimi N3808H u përgjigj se Ercoup nuk ishte i pajisur me një transponder. Në 8:06 Iberia IB-976 kërkoi shenjën e thirrjes dhe pozicionin e vlerësuar dhe mori këtë përgjigje

“Për momentin ne supozohet të jemi rreth tridhjetë e pesë milje nga bregu i Porto Rikos, por kemi diçka të çuditshme përpara nesh që na bën të humbasim kursin gjatë gjithë kohës kur ndryshova kursin tonë një sekondë (e pakuptueshme) duke shkuar drejt e tanishme. tani është treqind, ne kemi përsëri të drejtë në të njëjtat gjëra, zotëri.

Mjerisht, pavarësisht nga përpjekjet më të mira të atyre që u përpoqën t’i ndihmonin, Santos dhe Torres nuk u dëgjuan më kurrë.

Gama e Armëve të Flotës së Atlantikut ishte në gjendje të konfirmonte pozicionin e fundit të radarit të N3808H si 35 milje në perëndim të Porto Rikos, duke nxitur një operacion kërkimi dhe shpëtimi që përfshinte një sërë agjencish dhe personeli.

Pavarësisht se kishte avantazhin e pozicionit të fundit të radarit, kërkimi për N3808H doli të ishte i gjerë dhe përfundimisht i pasuksesshëm. Pavarësisht përpjekjeve më të mira të ekipeve të kërkimit dhe shpëtimit, nuk u gjet asnjë gjurmë e avionit apo pasagjerëve të tij dhe nuk u dha asnjë shpjegim për objektin e çuditshëm që Santos kishte raportuar se kishte parë.

Me shumë elementë të çuditshëm dhe të pashpjegueshëm, rasti i N3808H ka vazhduar të magjeps dhe të intrigojë studiuesit e UFO-ve, të cilët kanë kryer hetimet e tyre për incidentin. Mes tyre është Jorge Martin, i cili ka zbuluar dokumente dhe ka kryer intervista me dëshmitarë në përpjekje për të kuptuar më mirë se çfarë mund të ketë ndodhur në atë ditë fatale.

Martin ka deklaruar se ka prova të një fshehjeje nga autoritetet dhe se objekti me të cilin ndeshi Santos nuk ishte i kësaj bote dhe ishte, në fakt, përgjegjës për rrëmbimin e tij dhe mikut të tij. Ndërsa e vërteta e këtyre pretendimeve mbetet e pakapshme, një gjë është e qartë: rasti i N3808H është një nga shembujt më bindës dhe misterioz të një rrëmbimi të mundshëm të UFO-ve në historinë e aviacionit, dhe ai vazhdon të magjeps imagjinatën e publikut edhe sot e kësaj dite.