Si e shkroi Bob Dilani :“ Blues Tombstone “, në vitin 1965…


G.Llojdia

1.

Për brezat që vijnë, artistë të tjerë do të kthehen te katalogu i Bob Dylan për frymëzim shkruhet te :”Blues Tombstone”.

Nga himnet e protestës së viteve gjashtëdhjetë, që e bënë atë një yll deri tek kryeveprat e tij noirish të viteve nëntëdhjetë dhe më tej, asnjë kantautor tjetër bashkëkohor nuk ka prodhuar një punë kaq të gjerë dhe të thellë të veprave. Këngë, që ndjehen njëherësh në mënyrë si antike dhe të ashpëra e moderne ,vetëm maja e ajsbergut për një artist të shtatit të tij.

”Blues Tombstone” është pista e dytë e albumit :”Highëay 61 Revisited”. Muzikisht ndikohet nga bluja, ndërsa tekstet janë tipike për stilin surreal të Dylanit të periudhës, me linja të tilla si “Dielli nuk është i verdhë…”.

Të dhëna nga albumi nga ky album muzikor .

-Kënga nga Bob Dylan,nga :”Albumi Highëay 61 Revisited”.

-Prodhuar më 30 gusht 1965.

-Regjistruar në 29 korrik 1965 në Studio Columbia Studios, New York.

-Autor i këngës Bob Dylan.

-Prodhuesi Bob Johnston.

…Një regjistrim i drejtpërdrejtë i këngës, i bërë për MTV në nëntor 1994, transmetuar në MTV në 1995. Kënga është realizuar nga Marcus Carl Franklin dhe Richie Havens në “I’m Not There”,, filmi i bazuar në jetën e Dylan.

Versioni i muzikës është realizuar vetëm nga Havens.

Arseja e këtij albumi është se Dylan pretendoi se kjo jeremiadë e çuditëshme kundër kulturës politike amerikane me dhunë u prek nga bisedat, që ai dëgjoi në një lokal, që frekuentohej nga oficerët e policisë. “Ata do të thoshin gjëra të tilla si:” -Nuk e di kush e vrau, por unë jam i kënaqur që ai është zhdukur “, e lloj i gjërave,” -tha ai.

Ajo ndjenjë e errët, por çështje për fakt e brutalitetit të paligjshëm dhe sistemik i keq infuzon vargje në të cilat përmendet profetit e respektuar nga katër fe si: Gjon Pagëzori.

…”Blues Tombstone” është po aq i bukur , me kitaristin Mike Bloomfield duke i bërë jehonë rrjedhës së përroit të përrallës së Dylanit me shushurimë, veshje, etj pra ai lloj blues i zjarrtë .

2.

Teksti i përshtatëm stilit surreal të epokës, ndërsa janë përleshje në kohë që ndodhin mes shoqërisë dhe autoriteteteve.

Kënga përmban disa aludime direkte dhe indirekte për personazhet biblike, si dhe referenca historike.

Për shembull, Gjon Pagëzori, të cilit Dylan i kushton katër rreshta .

Ja versioni anglisht i këngës të shkruar nga Bob Dilan.

-Tombstone Blues

Ëritten By: Bob Dylan

The sëeet pretty things are in bed noë of course

The city fathers they’re trying to endorse

The reincarnation of Paul Revere’s horse

But the toën has no need to be nervous

The ghost of Belle Starr she hands doën her ëits

To Jezebel the nun she violently knits

A bald ëig for Jack the Ripper ëho sits

At the head of the chamber of commerce

Mama’s in the fact’ry

She ain’t got no shoes

Daddy’s in the alley

He’s lookin’ for the fuse

I’m in the streets

Ëith the tombstone blues

The hysterical bride in the penny arcade

Screaming she moans, “I’ve just been made”

Then sends out for the doctor ëho pulls doën the shade

Says, “My advice is to not let the boys in”

Noë the medicine man comes and he shuffles inside

He ëalks ëith a sëagger and he says to the bride

“Stop all this ëeeping, sëalloë your pride

You ëill not die, it’s not poison”

Mama’s in the fact’ry

She ain’t got no shoes

Daddy’s in the alley

He’s lookin’ for the fuse

I’m in the streets

Ëith the tombstone blues

Ëell, John the Baptist after torturing a thief

Looks up at his hero the Commander-in-Chief

Saying, “Tell me great hero, but please make it brief

Is there a hole for me to get sick in?”

The Commander-in-Chief ansëers him ëhile chasing a fly

Saying, “Death to all those ëho ëould ëhimper and cry”

And dropping a barbell he points to the sky

Saying, “The sun’s not yelloë it’s chicken”

Mama’s in the fact’ry

She ain’t got no shoes

Daddy’s in the alley

He’s lookin’ for the fuse

I’m in the streets

Ëith the tombstone blues

The king of the Philistines his soldiers to save

Puts jaëbones on their tombstones and flatters their graves

Puts the pied pipers in prison and fattens the slaves

Then sends them out to the jungle

Gypsy Davey ëith a bloëtorch he burns out their camps

Ëith his faithful slave Pedro behind him he tramps

Ëith a fantastic collection of stamps

To ëin friends and influence his uncle

Mama’s in the fact’ry

She ain’t got no shoes

Daddy’s in the alley

He’s lookin’ for the fuse

I’m in the streets

Ëith the tombstone blues

The geometry of innocence flesh on the bone

Causes Galileo’s math book to get throën

At Delilah ëho sits ëorthlessly alone

But the tears on her cheeks are from laughter

Noë I ëish I could give Brother Bill his great thrill

I ëould set him in chains at the top of the hill

Then send out for some pillars and Cecil B. DeMille

He could die happily ever after

Mama’s in the fact’ry

She ain’t got no shoes

Daddy’s in the alley

He’s lookin’ for the fuse

I’m in the streets

Ëith the tombstone blues

Ëhere Ma Rainey and Beethoven once unërapped their bedroll

Tuba players noë rehearse around the flagpole

And the National Bank at a profit sells road maps for the soul

To the old folks home and the college

Noë I ëish I could ërite you a melody so plain

That could hold you dear lady from going insane

That could ease you and cool you and cease the pain

Of your useless and pointless knoëledge

Mama’s in the fact’ry

She ain’t got no shoes

Daddy’s in the alley

He’s lookin’ for the fuse

I’m in the streets

Ëith the tombstone blues.